Шукати в цьому блозі

Конспекти уроків з презентаціями


23.02.2015р. - урок математики (2 клас)
                      Тема уроку "Знаходження значень виразів, які включають ділення на 5. Складені задачі, які включають збільшення або зменшення суми в кілька разів".
                       Презентація до уроку.

23.02.2015р. - урок читання (2 клас)
                     Тема  уроку. Людяність – в людині головне. В. Сухомлинський "Горбатенька дівчинка".

                        Презентація до уроку читання "Людяність - в людині головне.
                        В.Сухомлинський "Горбатенька дівчинка".

03.12.2014 рік - відкритий урок літературного читання                    ( 2 клас) Тема. С.Носань «Ялинка», Олександр Олесь «Ялинка».
Презентація до уроку літературного читання "С.Носань «Ялинка», Олександр Олесь                  «Ялинка».


Тема уроку.  Робота з дитячою книжкою. Т.Г.Шевченко «Зацвіла в долині…», «Встала й   весна».
Загальнопізнавальні  цілі:
- ознайомити  учнів з творчістю українського поета Т.Шевченка;
- удосконалювати навички читання  віршів;
- збагачувати мову і мовлення школярів, вміння вільно висловлювати свої думки;
- розвивати пізнавальну  активність, творчі здібності дітей;
- прищеплювати любов до національної культури,прагнення бути справжніми українцями, прославляти свою Батьківщину добрими  справами;
- виховувати почуття гордості за Україну, за її національного генія.
Навчально-методичне забезпечення уроку: портрет  поета, дитячі малюнки до творів Т. Шевченка, репродукції картин,  виставка творів Кобзаря та книжок про нього, каса букв, звукові фішки, мультимедійна дошка.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Форма проведення уроку: урок-знайомсво.

Рівні навчальних досягнень
Предметні компетентності (конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати)
Перелік завдань-запитань, які забезпечують досягнення предметних компетентностей
Навчально-методичне забезпечення
Початковий рівень
- називає відомих українських поетів та письменників;
- Кого ви бачите на малюнку?
- Прочитайте вислів.
Додаток 2.
Середній рівень
- дає відповіді на запитання, прослухавши твір;
- пояснює значення слів;
- читає слова «буксиром» за вчителем;
- З ким поет порівнює калину?
- Хто зрадів?
- Де зацвіла калина?
- Які  картини ви собі уявили під час слухання вірша?
Додаток 3, 5, 6, 7.
Достатній рівень
- демонструє читання вірша за зразком;
- складає запитання до твору;
- відновлює текст;
- Гра «Диктор телебачення».
- Складіть запитання до вірша.
- Гра «Незнайко».
Додаток 4, 8, 9
Високий рівень
- виявляє почуття поваги до поета та його творчості;
- підсумовує результати роботи на уроці.
- З якими творами поета ви познайомилися?
- Про що були ці поезії?
- Чи зустрічалися ви з іменем Шевченка у нашому селі?
Додаток10,11.
  
Хід уроку.
І. Підготовка учнів до уроку.
Всі почули ви дзвінок
Він покликав на урок.
Кожен з вас вже постарався
До уроку приготувався
Тож девіз тепер гадаймо
І урок вже починаймо.
Девіз: Красиво читаємо,
                                               Чітко відповідаємо,
                                               Мову свою розвиваємо.

ІІ. Знайомство з життям та творчістю поета.
- На сьогоднішньому уроці ми познайомимося з поезією геніальної людини. Щоб дізнатися хто це, розшифруйте слова.
1. Гра «Шифрувальник».
Вінок – нок + р + ші = … (вірші)
Київ – їв – и + об + за + ря = … (Кобзаря)
- Знайдіть його портрет серед інших співців рідного слова.
            9 і 10 березня. Поруч стоять ці дати: день народження поета і день його смерті. Але між цими двома березневими датами – 47 років життя, сповнених боротьби і страждань.
            Незабаром почнуться Шевченківські дні. Тому сьогодні ми звертаємось до творчості поета, який став славою і гордістю України.
            Дуже любив Шевченко Україну, її стрункі тополі, верби над ставом, червону калину в долині, садок вишневий коло хати.
            Велику книгу написав
            І «Кобзарем» її назвав.
            В тім «Кобзареві» зложив заповіти,
            Щоб знали всі: дорослі й діти.
Багато віршів Т.Шевченка стали піснями.
ІІІ. Робота з дитячою книжкою.
1. Т.Г.Шевченко «Зацвіла в долині…».
- Ось послухайте один з віршів Тараси Григоровича. (читання вчителем)
- З ким поет порівнює калину?
-  Хто зрадів?
- Де зацвіла калина?
(Читання вірша учнями мовчки.)
2. Гра «Диктор телебачення».
            (Читання вірша школярами, періодично відриваючи погляд від тексту, щоб подивитися на глядачів).
Фізхвилинка.
3. Розповідь вчителя.
            Незабаром настане весна. Побіжать струмочки з гір на долину. Зацвітуть перші квіти. Прилетять пташки. Усе прокинеться від зимового сну. Шевченко теж звертається у своїй поезії до цієї пори року.
4. «Встала й весна…»
(слухання вірша із запису)
- Які картини ви собі уявили під час слухання вірша?
5. Словникова робота.
Ряст – зелень, трава.
6. Читання стовпчиків слів «буксиром» за вчителем.
7. Читання вірша учнями.
8. Робота в парах. Складання запитань до твору.
- Яку пору року оспівує поет у своєму вірші?
- Яких птахів згадує Т.Г.Шевченко?
- Що зробила весна із землею?
- Чому земля була ще сонна?
- Чим весна уквітчала землю?
- Чим весна укрила її?
Фізхвилинка.
9. Гра «Незнайко».
            А зараз спробуйте відновити вірш.
Встала зима (весна)
Білу землю, сонну розбудила (чорну)
Уквітчала її рястом,
барвінком укрила.
І на полі соловейко, (жайворонок)
жайворонок в гаї, (соловейко)
Землю убрану зимою, (весною)
Ввечері зустрічає. (вранці)
ІV. Гра «Мікрофон».
            Ось і закінчується наша перша зустріч із поезією Т.Г.Шевченка. Знання про нього закріпимо давши відповіді на запитання.
- Кому був присвячений сьогоднішній урок?
- З якими віршами Кобзаря ви познайомилися?
- Чи зустрічалися ви з іменем Шевченка у нашому селі? (вулиця)
            Наш народ вшановує память про великого співця рідного слова. Його іменем названі міста і села, вулиці, а пам’ятники є не лише в Україні, а й далеко за її межами. Юні друзі, дорожіть Шевченковим словом! Любіть Україну, як любив її поет. Читайте його твори і ваша мова буде чарівною та барвистою. Пам’ятайте слова Кобзаря (читання вислову на «хмаринках») «Учітеся, брати мої, думайте, читайте…»
            Нехай на вашому шляху завжди будуть поруч Шевченкова пристрасть, Шевченкова мужність і невмируще слово!

Презентацію до уроку читання можна переглянути тут




Тема. Закріплення вміння читати клади, слова і текст із буквосполученням «дз».
            Читання тексту за Ю.Старостенком «Лісовий майстер». Приказка.
Тип уроку: комбінований.
Форма проведення уроку: урок-подорож.
Навчально-методичне забезпечення уроку: звукові фішки, підручники, мультимедійна    дошка, завдання в конвертах.
Ключові компетентності (загально пізнавальні цілі):
-          закріплення вміння читати склади, слова і текст із буквосполученням «дз»;
-          продовжити роботу над звуко-буквенним аналізом слів;
-          збагачувати словниковий запас учнів;
-          розвивати зв’язне мовлення школярів;
-          виховувати в дітей любов до птахів і бажання їм допомагати.
Предметні компетентності
 (конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати)
Початковий рівень:
- знає і називає птахів найближчого оточення;
- розрізняє голосні і приголосні (тверді й м’які) звуки.
Середній рівень:
- відповідає на запитання за змістом тексту;
- встановлює співвідношення між звуками і буквами у слові.
Достатній рівень:
- читає букварні тексти цілими словами, правильно інтонуючи речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, з орієнтацією на відповідні розділові знаки;
- формулює запитання за змістом прочитаного тексту;
- переказує текст в особах.
Високий рівень:
- будує звязне висловлювання на основі прослуханого тексту;
- підсумовує результати роботи на уроці.
 План уроку
1. Організаційний момент.
2. Хвилинка релаксації.
3. Розповідь вчителя з елементами бесіди.
4. Читання складів та слів у групах.
5. Гра «Де чий дзьоб?»
6. Робота з текстом.
7. Гра «Мікрофон».
8. Робота над приказками і прислівями.
9. Підсумок уроку.
  1. Організаційний момент.
Любі хлопчики й дівчатка,
Поспішіть місця зайняти,
Наш урок час розпочати.
- Зараз я посміхнусь, а ви спіймайте мою посмішку і прикрасьте нею своє обличчя. Подаруйте свою посмішку сусідові. А тапер доторкніться одне до одного, усміхніться й подаруйте чудовий весняний настрій.
Усміхніться всім навколо:
Небу, сонцю, квітам, людям
І тоді, обовязково,
День тобі щасливим буде.
- До нас на урок знову завітала чарівна дівчина.
- Хто вона? (Весна)
2. Хвилинка релаксації.
- А зараз, дітки, заплющіть очі, опустіть голівки на парти. Уявіть теплий весняний день. У небесній блакиті мандрує біленька хмаринка. А лагідне сонечко посилає на землю свої золоті промінчики. Приємно шумить легенький вітерець. Весняний ліс приймає вас у свої обійми. Наче в казці чути різні весняні звуки…
- Які звуки можна почути в лісі весною? (Шепіт листочків та квітів, шум струмочків, пташиний спів)
- А які звуки у лісі найвеселіші? (Пташиний спів)
3. Розповідь вчителя з елементами бесіди.
- Сьогодні разом з дівчиною-Весною ми знову помандруємо у ліс. Будемо відпрацьовувати правильну вимову звуків [дз], [дз’], читати текст з Букваря, відгадувати загадки та вивчимо приказку.
- На минулому уроці ми з чарівною Весною побували на квітковій галявині, де зустріли квіточки, які зацвітають навесні. Пізніше поділилися на групи і кожна вибрала назву квіточки.
І група – Підсніжники.
ІІ група – Дзвіночки.
ІІІ група – Проліски.
- Сьогодні ми продовжуємо нашу мандрівку і зараз побуваємо в гостях у кого . . . відгадайте загадку:
Прилетіли гості, сіли на помості,
Без сокири, без лопати
Поробили собі хати.
                                   (Птахи)
- Оже, щоб потрапити до них Весна приготувала для вас завдання.
4. Читання складів та слів у групах.
- Прочитайте склади та слова.
І група                                              ІІ група                                             ІІІ група
дза                                                      дзу                                                     дзи
дзя                                                      дзю                                                    дзе
дзо                                                     дзьо                                                    дзі
дзвін                                                  ґудзик                                                дзьоб
дзюрчить                                           дзвоник                                             дзьобати
кукурудза                                          дзеркало                                            видзьобувати
- Всі ви навчилися добре вимовляти звуки [дз], [дз’]. Весна задоволена і посилає вам у дарунок квіточку з чарівного кошичка.
- У якому з прочитаних слів всього три звуки? (Дзьоб)
5. Гра «Де чий дзьоб?»
- А тепер спробуйте впізнати, де чий дзьоб? (Курка, одуд, гуска, пелікан, папуга, лелека, журавель)
- Що ви знаєте про цих птахів?
Курка – свійська пташка.
Одуд – чуб одуда подібний до віяла, він розпускає його, коли сідає.
Гуска – Загадка. Червоні лапки, щипає за п’ятки.
Пелікан – нижня частина дзьоба пелікана у вигляді мішка, у якому він переносить здобич.
Папуга – тим папуга знаменитий, що уміє говорити.
Лелека – перелітний птах. Летить зимувати в Африку.
Журавель – навесні їх називають веселиками, бо повертаються в рідні краї.
- Отже, я бачу, що знання з природознавства допомогли вам на сьогоднішньому уроці.
А зараз відпочинемо.
Фізхвилинка.
1, 2, 3, 4 – ми у ліс ходили,
зайчика зустріли.
Зайчик прудко так стрибає,
пташка весело літає,
швидко лис десь пробіжить,
їжачок в кущах сидить.
6. Робота з текстом.
- Вузенька стежина підвела нас до високого дуба, а на ньому сидить…Відгадайте хто?
Його дзьобик – молоток,
В лісі чути: «ток-ток-ток».
Він з кори комах виймає,
Про дерева щиро дбає.
(Дятел)
а) читання тексту вчителем.
- А зараз попрацюємо з Букварем. Послухайте текст і скажіть, чому він так називається?
б) словникова робота.
Затишна – тепла, зручна, гарна.
Міцний – сильний, дужий, могутній.
в) напівголосне читання тексту учнями.
- Прочитайте текст самостійно. Зверніть увагу на розділові знаки в кінці речень.
г) звукові моделі слів.
- Знайдіть слова, в яких зустрічається складний звук і на письмі позначається двома буквами. Викладіть на партах звукові моделі слів.
І група                                               ІІ група                                             ІІІ група
дзвінку                                              видзьобую                                        дзьобів
- Подарунок Весни (квіточка).
д) відповіді на питання за змістом прочитаного.
- Назвіть головних героїв цього тексту?
- Яким був дятел?
- А навіщо він залишив стару хатинку іншим пташкам?
е) робота в групах.
- Отже, працюємо в групах.
І група – Читання тексту в особах.
ІІ група – Складання запитань до тексту.
ІІІ група – Переказування тексту у формі діалогу.
- Ви справились із завданням і Весна дарує вам ще по одній квіточці.
Фізкультпауза.
Стомились очі у дітей.
Спочиньте трішки.
Сонце спить, небо спить,
Навіть вітер не шумить.
Рано-вранці сонце встало
І проміння всім послало.
7. Гра «Мікрофон».
- А зараз пограємо у вже відому вам гру «Мікрофон». За кожну правильну відповідь група отримує квіточку.
- Якого птаха називають лісовим лікарем? (Дятел)
- Який птах любить красти блискучі речі? (Сорока, ворона)
- Який птах найкраще співає? (Соловей)
- Який птах вдень спить? (Сова)
- Який птах не вміє літати, але добре плаває? (Пінгвін)
- Цього птаха називають символом миру в світі. (Голуб)
8. Робота над приказками та прислів’ями.
- У вас на партах є конверти. Їх приготувала Весна. Відкрийте їх. Складіть із слів речення. Прочитайте. Як ви їх розумієте?
І група. Де багато пташок, там нема комашок.
ІІ група. Хто комусь добра бажає, той сам його має.
ІІІ група. Де руки й охота, там добра робота.
- Квіточки від Весни.
9. Підсумок уроку.
- Діти, поміркуйте, як потрібно ставитися до пташок? (Потрібно їм допомагати, лберігати. Вони наші друзі.)
- Що нового ви дізналися на уроці?
- А зараз порахуємо, скільки квіточок отримала кожна група.
- Покажіть, з яким настроєм ми закінчили урок.
Мандрівку свою ми вже закінчили,
З цікавими речами працювали.
Учні дружні й активні були весь час –
Це найкращий дарунок Весні від вас.
А з дівчиною-Весною ми продовжимо мандрівку на наступному уроці.
- Тож і я дякую вам, що на цьому уроці так гарно мені з вами працювалося!

Презентацію до уроку можна переглянути тут 



Немає коментарів:

Дописати коментар