Конкурс Брейн-ринг - 2023
Організація навчального
середовища в 1-му класі
Дроговизької ЗОШ І-ІІІ ступенів
у 2013-2014 н.р.
Наша адреса: 81632 вул. Шкільна
3, с. Дроговиж, Миколаївський р-н, Львівська обл.,
тел. 65-578, 65-508.
Електронна адреса: drogovyzhschool@rambler.ru.
Директор школи - Осипчук Василь Васильович.
Вчитель 1-го класу – Фіялкович Тетяна Олексіївна.
Період
навчання дитини у першому класі є особливо важливим, адже у цьому віці з
ігрової діяльності поступово формується навчальна діяльність, якою діти
починають оволодівати. Навчальна
діяльність вимагає від першокласників не лише значного розумового напруження, а
й більшої фізичної витривалості, вольових зусиль. Тому в нашій школі створено сприятливе середовище для адаптації дітей до систематичного шкільного навчання, що забезпечуватиме їм подальший благополучний розвиток,
успішне навчання та виховання.
Під час організації навчання учнів першого класу особливу
увагу приділено таким питанням, як:
• облаштування приміщень для організації навчально-виховного процесу з урахуванням специфіки проведення навчально-виховного процесу;кімнат для відпочинку, приміщень для організації рухливих ігор, відокремлених туалетних кімнат;
• харчування першокласників;
• медичне обслуговування;
• робота з батьками.
У школі приділяється особлива увага збереженню та зміцненню фізичного здоров’я учнів, їх моральному та громадянському вихованню. З цією метою організовано активну співпрацю вчителів з батьками, з медичними працівниками, практичним психологом, з учителями-«предметниками».
Класна кімната для учнів І-го класу розміщена на першому поверсі.
• облаштування приміщень для організації навчально-виховного процесу з урахуванням специфіки проведення навчально-виховного процесу;кімнат для відпочинку, приміщень для організації рухливих ігор, відокремлених туалетних кімнат;
• харчування першокласників;
• медичне обслуговування;
• робота з батьками.
У школі приділяється особлива увага збереженню та зміцненню фізичного здоров’я учнів, їх моральному та громадянському вихованню. З цією метою організовано активну співпрацю вчителів з батьками, з медичними працівниками, практичним психологом, з учителями-«предметниками».
Класна кімната для учнів І-го класу розміщена на першому поверсі.
Для організації денного відпочинку учнів першого класу
адміністрація загальноосвітнього навчального закладу облаштувала кімнату
відповідно до вимог законодавства щодо охорони праці, санітарно-гігієнічних
правил та норм.
Облаштовано туалетні кімнати та гардероби
Харчування дітей у навчальному закладі здійснюється відповідно до норм
харчування.
Тривалість уроків у першому класі становить 35 хв. На п’ятнадцятій хвилині кожного з уроків проводиться фізкультхвилинка, що містить динамічні, дихальні вправи, вправи для збереження зору, пальчикову гімнастику тощо. Тривалість перерв між уроками для учнів першого класу не менша 10-15 хв. Тривалість великої перерви після третього уроку — 30 хв. На великих перервах організовується харчування, активний відпочинок учнів. Навчальний план для учнів першого класу розрахований на п’ятиденний робочий тиждень. Навчання першокласників здійснюється за семестровою структурою.
Розклад уроків складено з урахуванням оптимального співвідношення навчального навантаження протягом дня, тижня та психофізіологічних та фізичних можливостей першокласників. Це дало змогу створити сприятливі умови для безболісної адаптації дітей до систематичного шкільного навчання. Протягом дня чергуються навчальні предмети природничо-математичного і гуманітарного циклів з уроками фізичної культури, основ здоров’я, музичного та образотворчого мистецтва, трудового навчання.
Навчальні предмети, вивчення яких вимагає значного розумового напруження — мови, математику — у розкладі поставлено другими і третіми уроками. Навчальні предмети, пов’язані з активною руховою діяльністю, а також предмети «Основи здоров’я», «Я і Україна», музичне мистецтво, образотворче мистецтво, трудове навчання проводяться на четвертих уроках. Четвер - у розкладі як розвантажувальний день. У цей день проводяться уроки з навчальних предметів оздоровчо-фізкультурного та мистецького спрямування.
З метою уникнення перевантаження протягом вересня — жовтня навчальні заняття були проведені у формі уроків-екскурсій, уроків-імпровізацій, уроків-ігор, уроків-театралізацій тощо.
Ігри та ігрові ситуації є невід’ємною частиною як уроків з фізичної культури, так і уроків з основ здоров’я. Під час адаптаційного періоду вивчалися окремі теми з математики не лише у класі, а й в ігровій кімнаті.
Тривалість уроків у першому класі становить 35 хв. На п’ятнадцятій хвилині кожного з уроків проводиться фізкультхвилинка, що містить динамічні, дихальні вправи, вправи для збереження зору, пальчикову гімнастику тощо. Тривалість перерв між уроками для учнів першого класу не менша 10-15 хв. Тривалість великої перерви після третього уроку — 30 хв. На великих перервах організовується харчування, активний відпочинок учнів. Навчальний план для учнів першого класу розрахований на п’ятиденний робочий тиждень. Навчання першокласників здійснюється за семестровою структурою.
Розклад уроків складено з урахуванням оптимального співвідношення навчального навантаження протягом дня, тижня та психофізіологічних та фізичних можливостей першокласників. Це дало змогу створити сприятливі умови для безболісної адаптації дітей до систематичного шкільного навчання. Протягом дня чергуються навчальні предмети природничо-математичного і гуманітарного циклів з уроками фізичної культури, основ здоров’я, музичного та образотворчого мистецтва, трудового навчання.
Навчальні предмети, вивчення яких вимагає значного розумового напруження — мови, математику — у розкладі поставлено другими і третіми уроками. Навчальні предмети, пов’язані з активною руховою діяльністю, а також предмети «Основи здоров’я», «Я і Україна», музичне мистецтво, образотворче мистецтво, трудове навчання проводяться на четвертих уроках. Четвер - у розкладі як розвантажувальний день. У цей день проводяться уроки з навчальних предметів оздоровчо-фізкультурного та мистецького спрямування.
З метою уникнення перевантаження протягом вересня — жовтня навчальні заняття були проведені у формі уроків-екскурсій, уроків-імпровізацій, уроків-ігор, уроків-театралізацій тощо.
Ігри та ігрові ситуації є невід’ємною частиною як уроків з фізичної культури, так і уроків з основ здоров’я. Під час адаптаційного періоду вивчалися окремі теми з математики не лише у класі, а й в ігровій кімнаті.
Для майбутніх першокласників та їх батьків перед початком навчального року
були організовані дні відкритих дверей.
Немає коментарів:
Дописати коментар