У грі навчаємось
Готуючись
до уроків, я ретельно добираю ігри , що стимулюють розвиток і формування
активної особистості, на уроках використовую методи активного соціального
навчання :
-
бесіди, диспути, твори – міркування, міні - твори, дійові ігри ;
-
ігри- фантазії, дидактичні ігри,
пантоніми, логічні завдання.
В своїй роботі через гру спрямовую
мислення дітей в русло запропонованої теми, підтримую певну свободу
висловлювання думок і почуттів.
Гра «О , щасливчик» , гра «Інтерв’ю”,
гра «Фотографування», гра «Знайди слова», гра «Фантазія», створюють умови для
кращого пізнання дітьми себе і людей, взаємодії людини з навколишнім світом,
усвідомлення зв’язків з природою , сім’єю, визначення способу поведінки.
Я використовую у своїй практиці ігрові
моменти, нескладні ігри на уроках математики. Вони допомагають вивчати новий
матеріал, активізують увагу дітей, сприяють розвитку математичного мовлення,
мислення. Ось деякі приклади простих ігор :
- гра
«Полатай дірки» ( На підлозі мишка
Підібрала книжку.
Сторінки
гортала,
До дірок
читала. Треба полатати сторінки книжки з математики. Гру організовую як змагання між рядами.
- гра
«Садівники» ( на листку паперу намальована яблуня. До неї прикріплені червоні
яблука, на зворотному боці яких записані приклади. До дошки виходять три учні.
Вони зривають яблука і швидко записують приклади.
Ось так
яблука – повні соку солодкого,
Руку
простягніть і яблуко зірвіть.
Став
вітер гілку гойдати , і важко яблуко дістати.
Та
яблучка ці не прості,
На них
цифри золоті.
Швидко
яблучко зірвіть , вправно приклад розв’яжіть.)
- гра
«Мовчанка» ( учень повинен відповідати на запитання вчителя мовчки, показуючи
лише відповідь на математичному віялі (картці).
- гра
«Зваримо борщик» ( каструля, малюнки овочів, на кожному приклад. Треба
розмістити відповіді до прикладів у порядку зростання, завдяки цьому ми
знатимемо , в якому порядку кидати овочі в борщ.)
Немає коментарів:
Дописати коментар